Gå direkt till huvudinnehållet
Logo
Min sida
  • Om e-legitimation
  • Till startsidan
  • GDPR - personuppgifter
Logga in
  • Startsida

Beställning av insatser enligt SoL vid tillfällig vistelse

Beställningen ska ha inkommit senast 14 dagar innan planerad vistelse för att planering av insatsen ska kunna ske.

Avbeställning av planerad vistelse ska ske senast 14 dagar innan beställd tid, annars faktureras angivet ersättningsbelopp 14 dagar från avbeställningens datum.

De beställda insatserna kan behöva anpassas för de förutsättningar som semesterbostaden ger. Ansvarig enhetschef meddelar bosättningskommunen eventuella förändrade behov/insatser jämfört med beställningen.

Fakturering kommer att ske efter vistelsens slut om inte annat överenskommes.

Insatserna faktureras utifrån bosättningskommunens ersättningsbelopp.

Nästa

Kontakta oss

Servicecenter: 0485-880 00

Besök oss

Borgholms kommun
Box 52 387 21 Borgholm

Snabblänkar

  • Om e-legitimation
  • Till startsidan
  • GDPR - personuppgifter
  • Facebook

Titel